Пропала вода - що робити?

Якщо у вас немає води і при цьому відсутнє оголошення про відключення водопостачання, ви не знайшли свій будинок у переліку адрес, які відключено у зв’язку з плановим або аварійним ремонтом, то не виключено, що роботи проводяться всередині будинку, безпосередньо на вашому стояку робітниками керуючої компанії або ОСББ.

Тому потрібно:

  1. Звернутися до своєї керуючої компанії (ЖЕК, ОСББ) та подати заявку щодо відсутності холодного водопостачання, вказавши П.І.Б, номер будинку, квартири, поверх та під’їзд.
    Вам мають повідомити, хто прийняв заявку та згодом передзвонити, повідомивши, що сталося, хто ліквідовує аварію та коли вода з’явиться.

  2. Якщо у керуючої компанії відсутня інформація, то зверніться до аварійної служби жовтоводського водоканалу за телефонами ☎ +38(095)234-74-82, ☎ +38 (067) 554-62-28.

Нагадуємо, що водоканал відповідає тільки за дворові, вуличні та магістральні мережі, тому жодного стосунку до робіт, що проводяться всередині будинку, не має.

Якщо зникла і гаряча, і холодна вода, то це може бути аварія у будинку. Будь ласка, спробуйте зателефонувати на гарячу лінію Центральної диспетчерської служби з питань ЖКГ ; до ЖЕКу або ОСББ;

Якщо ви помітили виток води на вулиці, то терміново зателефонуйте до вищезгаданої аварійної служби жовтоводського водоканалу за телефонами :

Аварійно-диспетчерська служба:  ☎ +38(095)234-74-82, ☎ +38 (067) 554-62-28.



Читати ще