EUR: 38,35 грн.
USD: 41,1 грн.
Сьогодні: +7..+9 °C, рвані хмари

Екстренні сітуації: У квартирі згасло світло. Що робити?

    1. Перевірте автоматичний вхідний вимикач квартири/пробки.
       
    1.1. Якщо автомат/пробки вимкнений, його необхідно увімкнути.  1.2. Якщо автоматичний вимикач не вмикається, необхідно звернутися до ЖЕО/ОСББ для виклику електрика, який прийде і усуне несправність. У випадку, коли для усунення несправності з лічильника було знято пломбу, зверніться до будь-якого центру обслуговування клієнтів ДТЕК електромережі та напишіть заяву про опломбування лічильника.

     

    2.

    Якщо автомат/пробки увімкнений, необхідно дізнатися, чи є освітлення у під’їзді будинку. 
     

     

    3.

    Якщо освітлення відсутнє у всьому під’їзді або його частині, необхідно звернутися до ЖЕО/ОСББ для уточнення причин ситуації, що склалася.
         
    3.1. Якщо ЖЕО/ОСББ знає про аварійну/ремонтну ситуацію у внутрішньобудинкових мережах, подальші дії щодо усунення цієї ситуації здійснює ЖЕО/ОСББ. 3.2. Якщо ЖЕО/ОСББ не знає про ситуацію, що виникла, необхідно подати заявку до ЖЕО/ОСББ щоб уточнити причину. 3.3. Якщо причина у внутрішньобудинкових мережах – її усуненням займається ЖЕО/ОСББ.
     
    Якщо причина у зовнішніх мережах ЖЕО/ОСББ, подає заяву до ДТЕК Київські електромережі для усунення аварійної/ремонтної ситуації, після чого ДТЕК Київські електромережі усуває проблеми, що виникли.

     

    4.

    Якщо освітлення є у всьому під’їзді, за виключенням Вашої квартири,  зверніться до ДТЕК :  

    Назва Адрес Телефон График работы
    Дніпровський міський 49000, г. Днепр, ул. Князя Ярослава Мудрого, 40 (056/066/067) 790 99 00 Пн.-Пт. с 8:00 до 18:00
    Сб. с 09:00 до 14:00